Limoni dhe lëkura

Limoni dhe lëkura
Nuk ka si limoni për përtëritjen të lëkurës. Ai ndihmon në mbajtjen e ekuilibrit të PH në lëkurë. Ju mund të bëni një maskë për lëkurën nga përzierja e sasisë të barabartë të limonit me mjaltë. Për të shëruar një plagë, disa pika limoni shërbejnë si një antiseptik. Për të trajtuar ekzemat mund ta përdorni të përzier me vaj ulliri ose vaj bajameje. Pak lëng limoni i freskët i bashkuar një infuzion bimësh apo të merret si është me pak mjaltë është një ilaç i vjetër i përdorur kundër dhimbjes së fytit apo infeksioneve të rrugëve të frymëmarrjes. Lëngu i limonit ndihmon në reduktimin dhe eliminimin e mukusit që pengon frymëmarrjen. Një tjetër ilaç i vjetër popullor është ai i vendosjes së një fetë limoni në një lungë.

4 comments:

  1. Anonymous8/11/21

    Unë jam shumë mirënjohës për Dr Dawn Acuna, që më ktheu burrin tim që më la për një grua tjetër, atë moment burri im më la mendova se humba gjithçka derisa një shoku im më dha Dr Dawn Acuna, kontaktin WhatsApp, i dërgova mesazh dhe i tha asaj dhimbjen që po kaloja, kështu që ajo më tha se gjithçka do të ishte mirë që nëse unë kam besim dhe besoj në të se magjia me siguri do të funksionojë për mua dhe burri im me siguri do të kthehet në shtëpi dhe ajo më tha se çfarë për të bërë, kështu që ato gjëra u kryen dhe 48 orë më vonë burri im u kthye në shtëpi duke u lutur për faljen time, jam shumë i lumtur dhe mirënjohës për Dr Dawn Acuna, nëse keni nevojë për ndihmën e saj kontaktoni atë, ajo është e saktë dhe e sinqertë,
    * Nëse doni magji për të ngjizur.
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    * Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj
    *Nëse dëshironi të kuroni ndonjë sëmundje
    * Nëse keni nevojë për magji për të marrë një punë të mirë. *Nëse dëshironi të ndaloni abortin. Dhe E.T.C. shkruani asaj në email { dawnacuna314@gmail.com }
    WhatsApp: +2348032246310

    ReplyDelete
  2. Unë jam me burrin tim për 7 vite pa fëmijë, unë dhe burri im provuam gjithçka që ishte e mundur por nuk pati rezultat, derisa takova një mike timen shumë të mirë e cila më tregoi për Dr. Dawn acuna dhe si e ndihmoi ajo, i shpjegova. gjithçka për Dr dawn acuna pasi e kontaktova në Whatsapp, ajo më premtoi të më ndihmonte, më dha disa udhëzime të cilat i bëra të gjitha në mënyrë perfekte, për habinë time mbeta shtatzënë 2 javë pasi ajo më ndihmoi dhe tani kam një fëmijë të bukur tani. faleminderit Dr dawn acuna, kontaktoni me të për një zgjidhje të shpejtë të problemit tuaj,
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse dëshironi të kuroni ndonjë sëmundje.
    *Nëse dëshironi fat të mirë në jetën tuaj.
    *Nëse doni të ndaloni abortin dhe të tjerët,
    : email { dawnacuna314@gmail.com}
    Whatsapp: +2348032246310

    ReplyDelete
  3. Më duhet vetëm të them këtë dëshmi, unë quhem Mariah Carey, u martova para 9 vitesh pa asnjë fëmijë për të, burri im më urrente dhe vjehrra ime më trajtoi aq keq, kjo më bëri të frustruar, erdha duke kërkuar në internet për ndihmë më pas pashë shumë dëshmi se si Dr dawn acuna ndihmoi shumë burra dhe gra, e kontaktova menjëherë në Whatsapp dhe ia shpjegova situatën time, ajo më premtoi të më ndihmonte dhe më dha disa udhëzime të cilat i bëra gjithçka në mënyrë perfekte. në fund të fundit ajo më kërkoi të shkoja në spital një letër 1 muaj dhe për habinë time isha 1 javë shtatzënë, por për momentin i jam shumë mirënjohëse sepse kam lindur djalin tim të bukur dhe unë dhe familja ime jetojmë në paqe dhe lumturi. tani, kontaktoni atë në Whatsapp. ( +2348032246310 )
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse doni martesë të qetë.
    *Nëse doni të kuroni ndonjë sëmundje, apo ndonjë gjë tjetër.

    ReplyDelete
  4. Kam lexuar për doktor Ellen dhe gjithashtu kontaktova me të për të më ndihmuar të ktheja të dashurin tim të martohej me mua gjatë muajit dhjetor të vitit të kaluar dhe jam kthyer këtu për të postuar rreth tij. Doktor Ellen do t'ju ndihmojë të zgjidhni problemin tuaj, pavarësisht se çfarë po kaloni. Postimi për një magjistar është shumë i çuditshëm për mua, sepse kurrë nuk e besoja se do të mund të them se u ndihmova nga një magjistar për të rikthyer tek unë ish të dashurin pas 7 vitesh pa kontakt. Lexova për magjinë e tij vudu nga faqet e tjera të internetit dhe e kontaktova për të më ndihmuar dhe në më pak se 48 orë më thirri ish i dashuri im dhe isha i lumtur që ai dëshironte të më kthehej. U takuam të premten dhe ai më propozoi,... Ishte unaza më e bukur. Ju lutemi të gjithëve këtu, kontaktoni doktorin për të zgjidhur problemin tuaj për ju dhe për t'ju bërë të lumtur me marrëdhënien tuaj që po ju lëndon. Dashuria është ndjenja më e mirë e përjetuar ndonjëherë. Dërgojeni me email në (ellenspellcaster@gmail.com) ose në WhatsApp +2348106541486

    ReplyDelete

Më të fundit

Pickimet e trupit dhe mjekimi popullor

 Pickimet e trupit gjatë punës janë një problem shpeshherë i përjetuar nga njerëzit në fusha të ndryshme të punës. Pavarësisht nga kujdesi d...

Postimet më popullore