Cilat janë kurat me te efekteshme popullore për humbjen e peshes?

Cilat janë kurat me te efekteshme popullore për humbjen e peshes?
Edhe pse të qenit mbipeshë gjenetikisht është kryesisht e shpërndarë dhe e perhapur në masë të madhe, zakonet dhe veset e pahijshme ne drejtim te ushqyerjes janë arsyeja më e zakonshme per këtë çrregullim,
Një stil jo i rregullt jetese ,perkeqeson situaten
Kurat popullore për humbjen e peshes
Në thelb, mbipesha është rezultat i sasise së lartë të marrjes se kalorive dhe raportit te konsumimit te shoqëruar me nivele të ulëta të përdorimit të energjisë. Pra,recetat tona për humbjen e peshes do të fokusohen kryesisht në këto dy aspekte.
Mjekimet popullore ne kushtet e shtëpise si dhe dietat për humbjen e peshes me bime dhe kura popullore, mund të luajnë një rol të rëndësishëm në menaxhimin e peshës për të shmangur kete fenomen .
Nje nga problemet e medha qe ndeshet e ndikon ne perkeqesim e situates, sigurisht është stili jo i rregullt i jetes qe ne vete kryejme . Presionet dhe problemet e punës si dhe orët e gjata lënë shumë pak kohë të lirë për ata që janë gjithmonë "në arrati". Keshtu qe duke qene gjithmone jashte shtepise si gje e pare dhe si alternative tentohet te hahet nje panine ,sanduic o dicka tjeter ,sic verehet duket si dicka e zakonshme diteve te sotme .
Kjo në thelb do të thotë se, ndoshta, ne nuk jemi duke konsumuar diçka që nuk është e shëndetshme (si shumica e ushqimeve të shpejta te cilat konsiderohen si ushqime plere ).
Ngrenia kur ju jeni ne levizje ose duke punuar nga njëra anë ne tjetrën, do të thotë se ju nuk jeni duke i lejuar trupit tuaj dhe mendjes suaj përqëndrimin në procesin e të ngrënit. Duke u sjelle ne kete menyre trupi nuk mund të aplikoje procesin e tretjes.
Recetat
1 - Ilaçi dhe keshilla e parë për humbjen e peshes eshte , pra, që ne duhet ti lejojme kohën e mjaftueshme ngrenies
Po ju ofrojme nje recete simbolike qe mund te jete si dhe mund te rrezultoje shume pozitive ne jeten tuaj
Receta është shume e thjeshtë dhe vijon si me poshte :
2 - Shtoni nje gote ujë të nxehtë në lëngun e nje gjysmë limoni te shtrydhur dhe pastaj një lugë çaji mjaltë. Ky ilaç në kustet e shtëpise për humbjen e peshes , duhet që të konsumohet në mëngjes esell . Jo vetëm që ju ndihmon në djegjen e dhjamit dhe yndyres trupore me kalimin e kohës, por edhe ndihmon për të pastruar sistemin e organizmin .
Nje tjeter alternative
3 - Mushti i uthulles se molles është ndoshta homologu perëndimor i të njëjtit ilaç. Uthulla e molles perdoret ne po te njejten sasi me ujë të nxehtë, me ose pa një lugë çaji shurup panje i cili perdoret per shije sipas deshires , bën pothuajse të njëjtën efekt.
4 - Çaji jeshil ka veti të shkëlqyera dhe mund të ndihmojnë në humbjen e peshës duke rritur metabolizmin e trupit.
5 - Një nga kurat tradicionale për humbjen e peshes është dhe lëngu qe perftohet nga xhenxhefili i cili hollohet edhe ky me uje te ngrohte .Natyrisht kjo lloj perzierje është e vlefshme edhe për njerëzit që kanë diabet. Konsumohet gjithmone ne mengjes esell nje gote uji
Keshillat
Tani më poshtë ofrohen disa keshilla baze themelore për tju kujtuar kur ju jeni duke u përpjekur qe të humbni peshë:
Hani ngadalë.
Hani vetëm ushqim te gatuar në shtëpi.
Shmangni ushqimet e skuqura me cdo kusht .
Mbani nen kontroll konsumin e sheqerit.
Pini shumë ujë.
Shmangni ngrenien e cdo lloj ushqimi mes vakteve .
Shmangni atë që zakonisht konsiderohet si "ushqim plere '.
Perdorni kurat popullore
Fenomeni i mbipeshes nëse nuk trajtohet në kohë mund të, të çojë në perdorimin e ilaçeve të komplikuara për humbje peshe ose nderhyrjen kirurgjikale të yndyrës së tepërt. Nje mundesi tjeter konsiderohet dhe perdorimi i yogas e cila permireson raportin e te qenit mire me vetveten ,si dhe largimin e stresit.

3 comments:

  1. Unë jam me burrin tim për 7 vite pa fëmijë, unë dhe burri im provuam gjithçka që ishte e mundur por nuk pati rezultat, derisa takova një mike timen shumë të mirë e cila më tregoi për Dr. Dawn acuna dhe si e ndihmoi ajo, i shpjegova. gjithçka për Dr dawn acuna pasi e kontaktova në Whatsapp, ajo më premtoi të më ndihmonte, më dha disa udhëzime të cilat i bëra të gjitha në mënyrë perfekte, për habinë time mbeta shtatzënë 2 javë pasi ajo më ndihmoi dhe tani kam një fëmijë të bukur tani. faleminderit Dr dawn acuna, kontaktoni me të për një zgjidhje të shpejtë të problemit tuaj,
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse dëshironi të kuroni ndonjë sëmundje.
    *Nëse dëshironi fat të mirë në jetën tuaj.
    *Nëse doni të ndaloni abortin dhe të tjerët,
    : email { dawnacuna314@gmail.com}
    Whatsapp: +2348032246310

    ReplyDelete
  2. Më duhet vetëm të them këtë dëshmi, unë quhem Mariah Carey, u martova para 9 vitesh pa asnjë fëmijë për të, burri im më urrente dhe vjehrra ime më trajtoi aq keq, kjo më bëri të frustruar, erdha duke kërkuar në internet për ndihmë më pas pashë shumë dëshmi se si Dr dawn acuna ndihmoi shumë burra dhe gra, e kontaktova menjëherë në Whatsapp dhe ia shpjegova situatën time, ajo më premtoi të më ndihmonte dhe më dha disa udhëzime të cilat i bëra gjithçka në mënyrë perfekte. në fund të fundit ajo më kërkoi të shkoja në spital një letër 1 muaj dhe për habinë time isha 1 javë shtatzënë, por për momentin i jam shumë mirënjohëse sepse kam lindur djalin tim të bukur dhe unë dhe familja ime jetojmë në paqe dhe lumturi. tani, kontaktoni atë në Whatsapp. ( +2348032246310 )
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse doni martesë të qetë.
    *Nëse doni të kuroni ndonjë sëmundje, apo ndonjë gjë tjetër.

    ReplyDelete
  3. Kam lexuar për doktor Ellen dhe gjithashtu kontaktova me të për të më ndihmuar të ktheja të dashurin tim të martohej me mua gjatë muajit dhjetor të vitit të kaluar dhe jam kthyer këtu për të postuar rreth tij. Doktor Ellen do t'ju ndihmojë të zgjidhni problemin tuaj, pavarësisht se çfarë po kaloni. Postimi për një magjistar është shumë i çuditshëm për mua, sepse kurrë nuk e besoja se do të mund të them se u ndihmova nga një magjistar për të rikthyer tek unë ish të dashurin pas 7 vitesh pa kontakt. Lexova për magjinë e tij vudu nga faqet e tjera të internetit dhe e kontaktova për të më ndihmuar dhe në më pak se 48 orë më thirri ish i dashuri im dhe isha i lumtur që ai dëshironte të më kthehej. U takuam të premten dhe ai më propozoi,... Ishte unaza më e bukur. Ju lutemi të gjithëve këtu, kontaktoni doktorin për të zgjidhur problemin tuaj për ju dhe për t'ju bërë të lumtur me marrëdhënien tuaj që po ju lëndon. Dashuria është ndjenja më e mirë e përjetuar ndonjëherë. Dërgojeni me email në (ellenspellcaster@gmail.com) ose në WhatsApp +2348106541486

    ReplyDelete

Më të fundit

Pickimet e trupit dhe mjekimi popullor

 Pickimet e trupit gjatë punës janë një problem shpeshherë i përjetuar nga njerëzit në fusha të ndryshme të punës. Pavarësisht nga kujdesi d...

Postimet më popullore