Mjekime popullore për fyt të skuqur - Si të kujdesemi dhe ta kurojmë


Të gjithë jemi gjendur para një situate të tillë, që jemi zgjuar me dhimbje fyti, vështirësi ngrënie ose pirje apo edhe simptoma të tjera gripale. Të shkosh tek mjeku është e rekomandueshme në rastet e të ndjerit shumë keq, megjithatë provoni këto barna popullore, si shërim në kushte shtëpiake dhe tepër të shëndetshme.
1. Ekinacea
Ky bar i mrekullueshëm mund të gjendet si çaj dhe në formë suplementari dhe ka treguar se funksionon me të njëjtin efikasitet të atyre alternativave që gjejmë në farmaci. Mund t’i gjeni në çdo vend.
2. Ujë me kripë deti
Shumë prej nesh kemi dëgjuar se të bësh gargarë ujë me kripë deti ndihmon të përmirësoni fytin e skuqur.
3. Çaj shfrani indian
Shafrani është bar shërues natyral për shumë sëmundje, por një gjë që e bënë shumë efikas është se shëron fytin e skuqur. Kjo sepse është përplot me vitamina që ndihmojnë sistemin imunitar të spastrojë trupin.
4. Uthull molle
Nëse e hedh në një çaj me pak mjaltë ju do keni një pije të nxehtë zbutëse që sigurisht do të lehtësoj fytin e skuqur.
5. Avullimi
Kjo mënyrë është e diskutueshme dhe studimet në të janë të kufizuara por nga përvoja njerëzore, thuhet se ndihmon. Ose bëni një dush të nxehtë, ulu në banjë të mbushur me avull apo hedh një peshqir në kokë dhe mbaj kokën mbi një enë të mbushur me ujë me avull.

2 comments:

  1. Unë jam me burrin tim për 7 vite pa fëmijë, unë dhe burri im provuam gjithçka që ishte e mundur por nuk pati rezultat, derisa takova një mike timen shumë të mirë e cila më tregoi për Dr. Dawn acuna dhe si e ndihmoi ajo, i shpjegova. gjithçka për Dr dawn acuna pasi e kontaktova në Whatsapp, ajo më premtoi të më ndihmonte, më dha disa udhëzime të cilat i bëra të gjitha në mënyrë perfekte, për habinë time mbeta shtatzënë 2 javë pasi ajo më ndihmoi dhe tani kam një fëmijë të bukur tani. faleminderit Dr dawn acuna, kontaktoni me të për një zgjidhje të shpejtë të problemit tuaj,
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse dëshironi të kuroni ndonjë sëmundje.
    *Nëse dëshironi fat të mirë në jetën tuaj.
    *Nëse doni të ndaloni abortin dhe të tjerët,
    : email { dawnacuna314@gmail.com}
    Whatsapp: +2348032246310

    ReplyDelete
  2. Përshëndetje miq jam këtu për të dëshmuar për mrekullinë që sapo më ndodhi më 14 janar 2022. Burri im më la mua dhe vajzën time për një grua tjetër, isha aq i frustruar sa bëra gjithçka që ishte e mundur për ta bërë atë të kthehej por jo dobi, u dekurajova disa herë, por nuk u dorëzova, derisa takova Dr Ediomo dhe gjithçka ndryshoi. Me ndihmën e mësueses, burri im është kthyer me mua dhe ne jemi të lumtur dhe jetojmë së bashku si një. Dua të të falënderoj mësues Ediomo dhe do të vazhdoj të dëshmoj fuqinë tënde. Kontakto me të në E-mail: drediomo77@gmail.com. Whatsapp: (+2348155926512) (+2349132180420). Mos hezitoni të kontaktoni me të, ai do t'ju ndihmojë të gjeni një zgjidhje për problemin tuaj

    ReplyDelete

Më të fundit

Pickimet e trupit dhe mjekimi popullor

 Pickimet e trupit gjatë punës janë një problem shpeshherë i përjetuar nga njerëzit në fusha të ndryshme të punës. Pavarësisht nga kujdesi d...

Postimet më popullore