Grimcat e arit, në luftë kundër kancerit

Hulumtimi me i ri i shkencetareve amerikane zbulon se tumoret e kobshem mund te zbulohen nen lekure, duke perdorur grimcat e imeta te arit.
Keta shkencetare amerikane kane thene se teknika e re nje dite mjekeve mundet t'u ndihmoje ne iden-
tifikimin dhe diagnostikimin e hershem te tumoreve.
Permes injeksioneve mjeket ua kishin hedhur keto grimca ari minjve, grimca keto te mbeshtjella me pjese antitrupash qe quhen peptidet "ScFv", e qe kane aftesine e lidhjes se qelizave te kancerit. Ata kane zbuluar se grimcat "lidhen" per tumor, e kur te ndriçohen me rreze laseri transmetojne sinjale qe eshte i veçante per nga ngjyra.
Mjeket theksojne se qelizat e kancerit ishin zbuluar ne thellesi prej dy centimetrave, qe grimcat e arit i ben teper te perdorura per zbulimin e tumoreve ne qafe dhe ne koke. Ekspertet theksojne se duhet edhe disa hulumtime shtese para se grimcat e arit te perdoren per zbulimin e tumoreve ne mushkeri dhe abdomenin qe gjendet me thelle ne trup.

1 comment:

  1. Më duhet vetëm të them këtë dëshmi, unë quhem Mariah Carey, u martova para 9 vitesh pa asnjë fëmijë për të, burri im më urrente dhe vjehrra ime më trajtoi aq keq, kjo më bëri të frustruar, erdha duke kërkuar në internet për ndihmë më pas pashë shumë dëshmi se si Dr dawn acuna ndihmoi shumë burra dhe gra, e kontaktova menjëherë në Whatsapp dhe ia shpjegova situatën time, ajo më premtoi të më ndihmonte dhe më dha disa udhëzime të cilat i bëra gjithçka në mënyrë perfekte. në fund të fundit ajo më kërkoi të shkoja në spital një letër 1 muaj dhe për habinë time isha 1 javë shtatzënë, por për momentin i jam shumë mirënjohëse sepse kam lindur djalin tim të bukur dhe unë dhe familja ime jetojmë në paqe dhe lumturi. tani, kontaktoni atë në Whatsapp. ( +2348032246310 )
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse doni martesë të qetë.
    *Nëse doni të kuroni ndonjë sëmundje, apo ndonjë gjë tjetër.

    ReplyDelete

Më të fundit

Pickimet e trupit dhe mjekimi popullor

 Pickimet e trupit gjatë punës janë një problem shpeshherë i përjetuar nga njerëzit në fusha të ndryshme të punës. Pavarësisht nga kujdesi d...

Postimet më popullore